hétfő, szeptember 10, 2007

Koncert után

Sosem írtam még ide szóval most megragadom az alkalmat.
Köszönet és miegymás:
Ilyen faszájos koncert még soha nem volt. Szerintem. Köszönjük mindenkinek aki eljött és érezte magát. Jól!
Köszömöm Kurtának a fuvarozást és a H.Gy. vadászatot.Élmény volt. Köszönjük a koncert utáni dj-nek a munkáját és persze köszönöm és köszönjük a velünk való táncitáncit a feletébb kedves ismert és ismeretlen lányoknak egyaránt. Köszönöm a pultosok türelmét és azt hogy kihámozták szavaimból hogy mit is akarok inni... A zenekar történetének legélménytelibb koncertje volt szerintem ez... Nem is tudom hogy kifejezni az érzelmeket amik e koncolás után tolongtak már-már üres lelkemben....szóval köszi mindent....reméljük nem ez a csúcs mert akkor abba kéne hagyni és az nem lenne jó. Köszönöm a zenekarnak hogy tolerálta a koncert közben eltűnést....Bár voltak kis gondok de feledhetőek....És a koncert után úgy hazamenni, hogy "na ez, naez igen" baromi jó érzés.

9 megjegyzés:

lidi írta...

vörös, kérlek...elmorzsoltam egy könnycseppet

Csepella Olivér, a pék írta...

szívemből szóltál te cula (és anyám is abszolút egyetért, díjazta a dinamizmus). szerintem modnjuk 28.ánmenjünk vissza ugyanoda, csak a technikus mondjon le

Névtelen írta...

Újból varieté indul, már az első taktusoknál vastaps által kísérve. A már eddig színen lévőkhöz Elvisz csatlakozik: "- Love me tender love me do...."

andi írta...

együtt morzsolgattam lídiával

Csepella Olivér, a pék írta...

ja hoppáré! most jut nekem eszembe hogy
KÖSZÖNÖM MÉRIDZSÉNNEK A CSODÁLATOS ÉS LÉNYEGRE TÖRŐ MÁRMÁR POPÁRTOS BABÉROKRA TÖRŐ FOTÓJÁT MELYBŐL PLAKÁTOT MUTÁLTAM. KÖSZÖNÖM

Névtelen írta...

én köszönöm
:)möjö

andi írta...

...olivér, köszönöm, hogy kiraktad a mellemet a plakátra.
(nyö)

Csepella Olivér, a pék írta...

jaigen! A ZENEKAR ÉS A VÉGTELENÜL ELÉGEDETT NÉP NEVÉBEN KÖSZÖNJÜK A MELLEIDET ANDI!

Unknown írta...

Hivatalos törzskoncertlátogatófanból elölettem léptetve fuvarossá :D Ez olyan megható ^^ :D