csütörtök, május 17, 2007

Bibi

Nemrég jutott eszembe, hogy létezik olyan, hogy szerzői jog... És ha mi komolyabban szeretnénk koncertezni, nem csak sulibulikon zenélni, akkor utána kell járni a dolgoknak. Vajon Emilék, Lovasiék levédették-e a dalaikat? Ha igen, akkor szarban vagyunk, és sürgősen ki kell találnunk valamit, akár már a jövő péntekire... Vagy orientálódjunk rákenroll irányba, szegény megboldogult Jhonny Cash már biztos nem fogja leszedni a fejünket ezért.
Nem értek az ilyesmihez, nem tudom hogy megy ez. Ti mit szóltok?

15 megjegyzés:

Csepella Olivér, a pék írta...

úgyvan bizony, erre már magam is gondoltam. szerintem péntekig még nem kell lezsírozni. az ERZ szerintem megengedi, hogy eljátszuk azt a pár számot, a kispálék már nem biztos. de ha nem, el is hagyhatjuk azt a 2 számot. bár a húsrágó az egyik ekdvencem. szóval kérdezzük meg őket. azon kívül persze igyekszem a szövegekkel is, tehát hamarost elkezdhetünk a saját számokon is dolgozni.

hogy mondjuk a (25.e utáni) következő fellépésre a hazai előadóktól elkért és saját számok is legyenek. apropó mi van a szilvuplével andi?

Névtelen írta...

bocsi de valamiért csak így tudok kommentelni...
szilvupléban lett volna fellépésünk régebben a csajjal, akkor szándékoztam megkérdezni a dolgot, de nem volt koncert, tehát fejlemény nincs.
andi

lidi írta...

ír nekik emailt? az erz ismer minket. (mi csak jó emberek lehetünk, ha mindig ott vagyunk ugye)
volt már egy szöveg,amihez elvileg Miki kezdett valami dallamot fabrikálni. vahjhon kezdett?

Névtelen írta...

én paranoiás vagyok, és el tudom képzelni, hogy ebből 25-én is gáz lehet, szóval legalább az erz-t meg kellene kérdezni, és nem én leszek az.
amúgy nemtudom mi a franc van, nem enged bejelentkezni ez a fos(mondjuk nem is értek a blogokhoz...)
andi

Csepella Olivér, a pék írta...

andi megígérem neked, hogy ebből 25.én az istenháta mögött semmi baj nem lesz.
de addig akár meg is kérdezhetjük emiléket.

Csepella Olivér, a pék írta...

téma:mindenjogkényszerképzet

tiszteletem kedves Zsuska

még mindig mi vagyunk az elsősorbeli suhancok, akik bekiabálják, hogy ámóre és köszönjük a segítséget. megint kér(d)ésünk volna hozzád, bár lehet, hogy Gyuriékat kellet volna megkeresni, csak őket nem sikerült megtalálni (az elérhetőségüket), szóval légyszíves továbbítsd ezt nekik valahogy.
tehát az történt, hogy nemrég elhívtak minket zenélni Fehézvárra, ami azt jelenti hivatalos zenekarrá avanzsáltunk. persze csak annyira, hogy moziba tudunk belőle menni, de akkor is. Szóval a kér(d)és, hogy játszhatjuk-e
a zazie-t, a hajóra menneket, a zsebeibe zsét és a kukurukut?

leszögezném, hogy mi teljesen amatőr bagázs vagyunk és hogy maximális tisztelettel bánunk az emil számokat, meg hogy nemsokára összerakunk saját számokat is és akkor már nem játszanánk mást.

lélegzetvisszafolytva várjuk a válaszotokat

üdvözlettel a billentyűslány, az énekes, a bassusgitáros és a kannás(mi)

Csepella Olivér, a pék írta...

...még nem küldtem el. jó lesz így srácok?

Névtelen írta...

Jó lesz...ha még nem küldted el...

lidi írta...

príma

andi írta...

amen.
(és örömmel látom, hogy nem töröltem le semmit...)

Csepella Olivér, a pék írta...

azt én is (kacsintás)

Miklós Felvidéki írta...

FAJA, MENNYEN!

andi írta...

izé
-a képeket nem lehet megnyitni
-és az a 25-i program a fehérvári site-on (rasid pub?) azok mi-is-vagyunk a 400 huffos beugróval?

Csepella Olivér, a pék írta...

a képekkel nemtudom mi van, kérdezzük meg Attilát. a nevünk nincs kiírva a szájton, de mi is ott leszünk a 400as buliban. hurá

Csepella Olivér, a pék írta...

elküldtem.